|
Tweet |
Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Uşak şubesi bugün düzenlediği Aşure gününde Uşak protokolünüde bir araya getirdi.

Dernek Başkanı Kemal Cengiz başkanlığında düzenlenen Aşure gününe Vali yardımcısı ve vekili Muammer Balcı, CHP Uşak milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye başkanı Mehmet Çakın, MHP Uşak il başkanı İbrahim Orman, gazilerimiz ve şehit yakınları ve vatandaşlar katıldı.
Her yıl muharrem ayında Aşure günü düzenlediklerini ve şehitler için dua edildiğini söyleyen Kemal Cengiz bu tür önemli günlerin dernekleri tarafından sürekli hatırtlandığını ve dernek olarak bu tür etkinliklere her zaman devam edeceklerini söyledi.

Türkiye Harp Malulşü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Uşak şubesi tarafından düzenlenen Aşure gününde gelen misafirlere Aşure ve ardından çay ikram edildi.
