Bugun...



BAŞKAN KEMAL CENGİZ TÜM MİSAFİRLERİNE TEŞEKKÜR ETTİ.

Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Uşak şubesi içinde bulunduğumuz Muharrem ayı dolayısıyla Aşure Günü düzenledi.

facebook-paylas
Tarih: 04-08-2023 01:34

BAŞKAN KEMAL CENGİZ TÜM MİSAFİRLERİNE TEŞEKKÜR ETTİ.

Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Uşak şubesi bugün düzenlediği Aşure gününde Uşak protokolünüde bir araya getirdi.

Dernek Başkanı Kemal Cengiz başkanlığında düzenlenen Aşure gününe Vali yardımcısı ve vekili Muammer Balcı, CHP Uşak milletvekili Ali Karaoba, Uşak Belediye başkanı Mehmet Çakın, MHP Uşak il başkanı İbrahim Orman, gazilerimiz ve şehit yakınları ve vatandaşlar katıldı.

 

Her yıl muharrem ayında Aşure günü düzenlediklerini ve şehitler için dua edildiğini söyleyen Kemal Cengiz bu tür önemli günlerin dernekleri tarafından sürekli hatırtlandığını ve dernek olarak bu tür etkinliklere her zaman devam edeceklerini söyledi.

Türkiye Harp Malulşü Gaziler Şehit Dul Ve Yetimleri Derneği Uşak şubesi tarafından düzenlenen Aşure gününde gelen misafirlere Aşure ve ardından çay ikram edildi.




Kaynak: Haber Merkezi

Editör: İzzet Dönmez




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI