Bugun...



EMEKLİ OLAN PERSONELLER İÇİN PLAKET TÖRENİ DÜZENLENDİ

Plaket töreninin ardından Muharrem ayı olması nedeniyle katılımcılara Aşure ikram edildi.

facebook-paylas
Güncelleme: 12-08-2023 14:11:58 Tarih: 12-08-2023 14:04

EMEKLİ OLAN PERSONELLER İÇİN PLAKET TÖRENİ DÜZENLENDİ

Uşak İl Tarım Ve Orman müdürlüğünde görev süresini dolduran personeller için plaket  töreni yapıldı.Uzun yıllar süren çalışmalarının ardından emekli olan personeller için İl Müdürlüğünde yapılan plaket töreninde bir konuşma yapan İl Müdürü Nihat Ağan;

“Emekli personellerin yıllarca süren özverili çalışmalarıyla müdürlüğümüze değerli katkılarda bulunduklarını belirterek, bugün burada sizleri onurlandırmak ve çalışmalarınızı takdir etmek için bir araya geldik. Vermiş olduğunuz hizmetlerden ötürü teşekkür eder, yeni hayatınızda sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim.” sözleriyle duygularını ifade etti.


Emekli olan personellere teşekkür plaketlerinin verilmesinin ardından, katılımcılara muharrem ayı nedeniyle hazırlanan aşure ikramı yapıldı..




Kaynak: Haber Merkezi

Editör: İzzet Dönmez




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI