Bugun...



Mıdık Hiçbir Çiftçinin Elinde Mahsullü Kalmayacak

Uşak Ziraat Odası Başkanı Nafiz Mıdık "Hiçbir Çiftçinin Elinde Mahsullü Kalmayacak"

facebook-paylas
Tarih: 08-08-2023 15:40

Mıdık Hiçbir Çiftçinin Elinde Mahsullü Kalmayacak

Toprak Mahsulleri Ofisi Uşak Şube Müdürlüğü, hububat aldığı alım merkezi sayısını üçe çıkardığını ve bugüne kadar Uşak il genelinde 20 bin hububat alımı yaptığını açıkladı.

 

Çiftçilerin “Mağdur olacak mıyız?” sorularına açıklama yapan Uşak Ziraat Odası Başkanı Nafiz Mıdık "hiçbir çiftçinin elinde mahsullü kalmayacak" dedi.

 
 



Editör: İzzet Dönmez




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI