Bugun...



UŞAK'IN 2 ESKİ ÇINAR'I YIKILIYOR

Sigorta ve Devlet hastanesinin yıkım çalışmalarını Uşak halkı hüzünlü gözlerle izledi.

facebook-paylas
Güncelleme: 28-07-2023 11:45:44 Tarih: 27-07-2023 21:50

UŞAK'IN 2 ESKİ ÇINAR'I YIKILIYOR

Yıllarca Uşak halkına hizmet vermiş Uşak'ın 2 hastanesi yıkılıyor.

Uşak'ta 60 lı yılların ortalarında hizmete açılan Sigorta hastanesi ve Dörtyol'da bulunan devlet hastanesinde yıkım çalışmaları üstlenici firma tarafından başlatıldı.

Uşak halkına iyisiyle kötüsüyle yaklaşık 65 sendir hizmet veren hastanelerin yıkılması çevrede bulunan evlerde oturan vatandaşlara duygu dolu anlar yaşattı. 

Edindiğimiz bilgilere göre yıkılma süresinin 4 ay sonunda bitirileceği ve dörtyol'da bulunan Devlet hastanesinin yerine 100-250 yataklı yeni bir hastane yapılacak, Kadın doğum ünitesi olarak hizmet veren Sigorta hastanesinin yerine yeni binanın tamamlanmasının ardından yeniden Kadın Doğum hastanesi veya Ağız ve Diş Sağlığı merkezi olarak hizmet verecek. 

Devlet hastanesinin bulunduğu alanı bağışlayan hayırseverin yapılan sözleşmeye eklediği madde ile bağış alanının sadece hastane olarak kullanılabileceği aksi takdirde ise bağış sahibinin ile imzalanan sözleşmeye göre sözleşmenin otomatikman fesih edileceği de yine edindiğimiz bilgiler arasında.




Kaynak: Haber Merkezi

Editör: İzzet Dönmez




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI