Bugun...



UŞAK'TA ŞEHİR İÇİ OTOBÜSLER KARTLI SİSTEME GEÇİYOR

Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın sosyal medya hesaplarından şehir içi ulaşımı sağlayan minibüslere kartlı sistem cihazlarının takılmaya başladığını duyurdu.

facebook-paylas
Tarih: 15-03-2024 18:58

UŞAK'TA ŞEHİR İÇİ OTOBÜSLER KARTLI SİSTEME GEÇİYOR

Kartlı sistem cihazı takılan minibüsten fotoğraf paylaşan Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın:
“Bir sözümüzü daha yerine getiriyoruz. Kartlı sistem cihazları araçlara takılmaya başlandı. Modern toplu taşıma hizmeti şehrimize hayırlı olsun” ifadesini kullandı. Tüm Otobüslere Uygulanacak

Kartlı sistemi kurulumunun 2 ay içinde tamamlanacağını vurgulayan Belediye Başkanı Çakın:

"Uşak’ta tüm şehir içi ulaşımı sağlayan Belediyemiz denetiminde olan tüm hat otobüslerine kartlı sitem cihazı takılacak.
Cihazların takılması yaklaşık 2 ay içinde tamamlanmasını öngörüyoruz.

 

Cihazların uygulanması ile birlikte vatandaşlarımıza kartlarımızı vermeye başlayacağız.
Vatandaşlarımız kartlarını online olarak dolum yapabilecekler böylelikle ulaşımda herhangi bir aksama meydana gelmeyecek” dedi.




Kaynak: Haber Merkezi

Editör: İzzet Dönmez




Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL Haberleri

Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ
GAZETEMİZ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
YUKARI YUKARI