|
Tweet |
Uşak Aşevi Yardım kültür ve dayanışma vakfı düzenlediği bire akşam yemeği ile yeni Aşevini Basın mensuplarına, bürokratlara ve davetlilere tanıttı.

Hayırsever bir iş insanın üstlendiği yemek organizasyonuna Ak Parti Uşak milletvekilleri İsmail Güneş, Fahrettin Tuğul'un yanısıra Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım ve Başkan yardımcılarıda katılım gösterdi.Uşak Valisi Dr. Naci Aktaş'ın rahatsızlığı dolayısıyla katılamadığı yemek organizasyonunda iş insanlaıda davetliler arasında ki yerini aldı.


Yemek organizasyonunda söz alan Dr ZaFER aYDIN slayt gösterileri ile Uşak Aşevinin verdiği ve vereceği hizmetler ile ilgili bir sunum yaptı. Aydın yaptığı sunumda 360 aileye hergün yemek dağıttıklarını ve bunlardan 30 ailenin ise sığınmacı olduğunu söylediği konuşmasında Uşak Aşevinin 30-35 bin kişiye yemek çıkarma kapasitesine sahip olduğunu ve günde 1300 kişiye hergünb 2 öğün yemek verildiğini söyledi. Aşevi'nde yapılacak olan hizmetlerden de bahseden Aydın üniversiteye hazırlanan ve üniversitede okuyan öğrenciler için bir kütüphane projelerinin olduğunu yine Aşevi bünyesinde Down sendromlu çocukların çalışacağı "Engelsiz Kafe" projesinide yakında hayata geçireceklerini söyledi. Dr. Zafer Aydın Aşevin'de çalışan 9 kişi olduğunu ve bu rakamın yeni Aşevi ile birlikte 11 e çıkarıldığını ve gönüllü vatandaşlarında yardımları ile Aşevinin aksatmadan hizmet vermeye devam ettiğini söyledi.


Dr. Zafer Aydın'ın ardından söz alan Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım, Ak parti milletvekilleri Fahrettin Tuğrul ve İsmail Güneş yaptıkları konuşmalarda 1993 yılında Ahmet Çeltik önderliğinde açılan ve ilk adımlarını atmaya başlayan Aşevinin Mustafa Salcı gibi isimlerle yoluna devam ettirildiği ve sonunda bugünlere gelerek Uşak'ın Türkiye'de örnek bir aşevi sahibi oldmasına sebep olan tüm kişileri rahmet ve minnetle andıklarını söyleyerek tüm emeği geçenlere teşekkür etti.
.jpg)